Bez kategorii
eko  

Pozycjonowanie stron w Google

Pozycjonowanie stron internetowych to nieodzowna koncepcja w świecie online. Kiedy wchodzimy w interakcję z Internetem, robimy to z pomocą Google. Sprzedawcy internetowi korzystają z Google, aby dowiedzieć się, jak ich witryny wypadają w porównaniu z witrynami konkurencji. Korzystają również z Google, aby identyfikować możliwości rozwoju podczas projektowania swoich kampanii marketingowych.

Google pomaga nam znajdować informacje i podejmować decyzje dotyczące zakupów online. Większość witryn korzysta z Google do oceny ich wydajności i projektowania przyszłych strategii. Na przykład restauracje, które mają słabe oceny na Yelp, mogą wprowadzić poprawki, aby poprawić swoją pozycję. Inne małe firmy mogą założyć stronę internetową i kierować słowa kluczowe, które ich zdaniem poprawią ich rankingi. W obu przypadkach wprowadzają zmiany w swojej witrynie na podstawie danych zebranych przez Google.

Podczas oceniania witryn Google bierze pod uwagę kilka czynników, aby określić pozycję w rankingu. Po pierwsze, Google ocenia zawartość witryny na podstawie jakości źródeł informacji. Następnie ocenia organizację i nawigację witryny na podstawie łatwości nawigacji. Na koniec ocenia dostępność strony internetowej na podstawie tego, czy jest ona dostępna dla wszystkich przeglądarek i urządzeń internetowych. Zasadniczo Google ocenia każdy aspekt witryny podczas przydzielania miejsc w rankingu.

Ponieważ rankingi są tak ważne, firmy poświęcają dużo czasu i zasobów na optymalizację swoich witryn w celu zwiększenia widoczności w Google. Każdego roku ponad miliard unikalnych użytkowników uzyskuje dostęp do internetu z urządzeń obsługiwanych przez Google, takich jak smartfony i tablety. Oznacza to, że w internecie jest wielu potencjalnych klientów poszukujących nowych produktów i usług, co ma sens dla każdego właściciela firmy lub marketera.
Optymalizując witryny, właściciele firm powinni pamiętać, że inne czynniki wpływają na rankingi wyszukiwania poza Google kontrola. Na przykład linki zwrotne to linki prowadzące z innych stron internetowych do Twojej witryny w odniesieniu do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Inne czynniki obejmują wzmianki w mediach społecznościowych i rozpoznawalność marki wśród innych konsumentów online. Każda zmiana, która wpływa na ranking witryny w Google, musi mieć wpływ również na te czynniki zewnętrzne — w przeciwnym razie w krótkim czasie mogą wystąpić poważne problemy, gdy czynniki zewnętrzne zostaną nagle zmienione w nieprzewidywalny sposób.

Zrozumienie, w jaki sposób Google ocenia strony internetowe, właściciele firm mogą optymalizować swoje strategie w celu zwiększenia widoczności w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie. Bez względu na to, jaki rodzaj działalności prowadzisz, budując strategię witryny, zawsze powinieneś mieć na uwadze potrzeby swoich klientów. W końcu, gdyby klienci byli zadowoleni z tego, co zobaczyli w Internecie, nie byłoby potrzeby stosowania strategii SEO i SEO!

book cover mockup for Eko Landia

Looking for a Great Book to Read? Look No Further!

This section is perfect for displaying your paid book or your free email optin offer. You can turn it off or make changes to it from your theme options panel.

Get Your Copy Today>>